czwartek, 9 września 2010

Don't be

Nie martwcie sie o mnie. Nic mi nie będzie. Za to nic nie zrobię z włosami. Skonsultowałam to z osobą, na której zdaniu mi najbardziej zależy i dowiedziałam się, że jest dobrze. Dam z siebie max! Schudnę! Będę ładna! Będę tak idealna jak Shizuka (za którą okropnie tesknię ;_;)!

Stroje na Hellcon się tworzą~! jestem z tegoż powodu mega szczęśliwa. Szyjąc zapominam o świecie, o problemach, o wszystim. W końcu relaks. Another Blood ma całkiem ładniutki progressik, nie moge się doczekać aż schudnę do niego ^^! Czekam na matsy od Robo (Rety jaka ona jest miła i kochana! Naprawdę muszę z nią trochę więcej czasu kiedyś spędzić, hmmm, jako mój bliźniak sie pewnie ode mnie uwolni i tak, muahaha XD!) i biorę sie też za Kagamine Rin do naszej ŚLICZNEJ grupki z Halloweena. Rawr~! Nie mogę się doczekać efektów końcowych mojej pracy ^^!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz