wtorek, 7 września 2010

Crazy world

Przygnało i mnie XD. W sumie to nie wiem po co, ale skoro wszyscy tak masowo zakładają to węszę tutaj przyszłość. Zobaczymy jak długo zagrzeję sobie miejsce.

Oficjalnie - chcę zejść do wagi 45kg. Jak patrzę na te dwie cyfry to czuję, że mi odbiło. Ostatnio jestem karmiona opiniami na temat brzydoty ludzkiej, nie chcę podpadać pod takową etykietkę więc się za siebie biorę. Chcę być ładna, kurde, a nie żyć ciągle w cieniu ładniejszych koleżanek. Zacznę od wagi, zobaczymy jak mi pójdzie, potem dalsze kroki. Ściąć włosy? Przefarbować? Trochę mnie to przeraża, ale jestem zdeterminowana.

"Waga jest wskaźnikiem moich codziennych sukcesów i porażek"

i tyle.
Chyba wiem co robię.

Hę, no i ostatecznie stwierdzam, że chciałabym jeszcze w tym roku zrobić cosplay za sailor neptune, a do tego potrzebna mi jest niezaprzeczalnie uran ^^'. Moja kandydatka na tę rolę wypadła z obiegu konwentowo-cosplayerskiego (a byłaby łamaczem yurcowych serce, na pewno~!) i tym sposobem znowu muszę szukać zastępstwa XD;. Kurna, kurna, kurna! Nigdy mi ta parka chyba nie wyjdzie XD'

Niezaprzeczalnie pragnę zrobic strój Anny z tej PVki! Bardzo, ale to bardzo, potrzebuje drugiej tak postrzelonej jak ja dziewczyny do zrobienia AI. Rety z tego można tak śliczne fotki walnąć i już wiem jak wyglądała by ewentualna prezentacja (cosplay to cosplay >XD), noooo~! Szaleństwo! Totalne! XD!

3 komentarze:

  1. witam, choć sama bloguję tu od niedawna :)

    Powodzenia w osiąganiu wymarzonej wagi. Chociaż 45kg to dla mnie niewyobrażalnie mało, sama ważę trochę ponad 50 i jestem mega chuda xD Także ja mam odwrotne postanowienie ;)

    Co do fryzurki i koloru to w obecnych jest Ci bardzo ładnie - może po prostu zbyt krytycznie na siebie patrzysz? Czasami lepiej jest zmienić najpierw coś od wewnątrz niż na zewnątrz, chociaż szczerze przyznam, że zmiany zewnętrzne też potrafią być bardzo korzystne dla samopoczucia, i mówię to na własnym przykładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lina kochanie wiesz co Ci powiem? JA waże 43 kilo a jestem od Ciebie nizsza więc 45 to przesada to tak jakbym ja chciała zejść do wagi 39kilo... XD"""
    I Ty jesteś szczupła...

    A wloski... w długich Ci łądnie, możesz sobie pasemka zrobić lub się farbnąc <333 ale uważaj bo to uzależnia. *patrzy na swoje zniszczone włosy*

    Twoja kochana Namu.

    OdpowiedzUsuń