środa, 19 stycznia 2011

Po GROSIKONie...

Czas na spis podziękowań:

- Startdust za podwiezienie mnie bladym świtem na conplace, love ya!

- Organizatorom conu, którzy mnie wspierali w czasie mojego pierwszego orgowania, szczególnie Akane, Kame i Vranz sprawdzający czy wszystko OK oraz Kainti za zaangażowanie w moje problemy ze sprzętem.

- Moje kochane dziołszki z WTFa za zrobienie tego co do nich należy na czas, dopilnowanie by wszystko nam się udało oraz jak zwykle niezawodność.

- Adda, Vede, Tootsy, Mati i Nina za pomoc w realizacji tego, co zaplanowałyśmy na ten con.

- Hikarux3, Athis, Vranz i Marian za odegranie małej, ale znaczącej roli w naszym przedstawieniu.

- Uczestnikom cosplayu za wykonanie tak dobrych strojów oraz prezentacji, a przede wszystkim za nie stwarzanie problemów organizatorom (poza incydentem z filiżanką...).

- Osobom, które dotarły na moje oba panele! Cieszę się, że tak licznie wpadaliście mnie posłuchać, mam nadzieję, że się dobrze bawiliście.

- Helperom za bycie zawsze pod ręką i robienie tego co do nich należy z należytą starannością oraz zaangażowaniem.

- Tym, którzy zamiatali i mopowali ze mną sale i korytarz na piętrze (że o schodach nie wspomnę XD).

- Elfowi i Ani za zjawienie się, poprowadzenie prelekcji i pokazanie, że marzenia mogą się spełniać.

- Hiku, Candy i Addzie za podróże ze mną do pobliskiego centrum handlowego mimo małej ilości czasu, którym dysponowałam.

- Chikom za kolejne cudne kolczyki.

- Ekipa zach-pom. za rozmowę w szatni XD!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz