niedziela, 12 grudnia 2010

Hurt

Walka z mamą o sylwka u nas w domu trwa, na razie przegrywamy przez coś naprawdę głupiego, ale może jednak się uda, a jak nie to już zupełnie nie wiem co zrobimy XD. Jakbym miała mało problemów to jeszcze to mi dowalają, ehhh, ludzie XDD. Do tego maraton w pracy, który rozpocznie się już za kilka dni - po czterech dniach spałam 12h, po ośmiu wypadnę z obiegu na 24 XD! Rety to będzie takie piękne, tyle spania T.T!

Nie zrozumcie mnie źle, kocham być kim jestem, nie chcę wyjść na niewdzięczną. Może to brzmi dziwnie, ale naprawdę kocham rolę, którą gram, piosenki, które śpiewam, ale z tą całą sławą, rzeczy wydające się prostymi, nagle okazują się być nieosiągalnymi. Chcę by inni mogli zobaczyć pod tą przykrywką, że jestem zwykła dziewczyną. Czasami się lenię, czasami nudzę, czasami boję, czuję ignorowana, czuję szczęśliwa, robię głupoty, duszę się własnymi słowami. Spełniam marzenia, śnię i ciągle wierzę, że wszystko może się zdarzyć w życiu takiej zwykłej dziewczyny, jak Ty czy ja. Jak się masz?, Cześć-Papa. Jeden dzień tutaj, jeden dzień tam i znów czas ruszyć w drogę. Panna popularna zawsze w podróży, chociaż najlepiej iść pieszo. Muszę zająć się występem, zapozować na sesji zdjęciowej. Daj mi wszystko lub zupełnie nic, stań twardo na nogi, gdy się potkniesz i upadniesz. Z małym szczęściem możesz przejść długa drogę. Nie martw się tym co ludzie mówią, bo nikt nie wie kiedy zawieje wiatr, dla normalnej dziewczyny, jak ty, jak ja.

Już kiedyś zapostowałam słowa tej piosenki, ale poczułam, że znów musze to zrobić. To naprawdę piękna piosenka, nic dodać, nic ująć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz